söndag 30 oktober 2011

Flyttade ... igen!!!!


Så var det dags att flytta igen. En ny homestead med plats för familjen och ett lugnare tempo. Mycket har hunnit hända både i SL och i RL, men det är ju ofta sådant händer eller hur. Men hur som haver, tror vi har lyckats få det bra och nu skall vi satsa för fullt. Kanske inte som vi gjort förr och inte med samma grejer ... jag har ju börjat bygga med äntligen ... yayyyy ... och kul är det med. Tar det dock fortfarande lugnt och en sak i taget, eller försöker .. är ju som jag är.



Vår sida av simmen är helt underbar, kan helt enkelt inte få nog av den fina vyn över havet i solnedgången. Vågornas brus ... måsarnas skri .... helt underbart och så rogivande. Det behöver man för att orka med allt nytt.


Så detta är då min lilla del av idyllen ... den till höger, stranden ... och till vänster ser man då det som kommer att vara det gemensamma lilla projektet för Sofie och mig, vårt konstgalleri och shop. Att Sofie redan är en gammal räv i "gamet" det vet ni ju redan, men att jag nu också skall försöka blanda mig i det, det är nytt. Och som jag sedan gör det .. ja jiiissss!!! Men det kommer ni så smått att få se, och ni kan ju alltid titta in. Ser gärna er hos oss det vet ni, oberoende om ni bara tittar in för att småprata, ta de lugnt eller shoppa. Ni är välkomna, alltid.


Fint som snus, eller hur. Sofies och Jans udde .... såååååå mysigt. Mera än så här behöver man inte för att koppla av. De har ni gjort bra.


Lite mystisk belysning, men vadå. Tycker vårt lilla galleri skall ses i mörkret .. den kommer till sin rätta då. Men de kan ni ju själva avgöra så klart. Tänkte sätta in en liten slurl här om jag nu kommer ihåg hur det var igen ... Outbreakers Art Gallery & Shop


Hmmm ... liten titt in i min avdelning ... men är inte klar med det ännu ... inga priser satta. Funderar fortfarande hur jag vill ha det ... är inte van ännu ... hahah!


Så detta är då den andra sidan av verksamheten på simmen. Här har vi en racingbana, eller ja, Langlear har det. Han har även fortsättningsvis sin fotoverksamhet igång, och allt annat han hållit på med. Så bara kontakta honom om ni vill ha hjälp med era profilbilder. Och han kommer i fortsättningen också att ha sina liveuppträdanden, men inte så ofta, RL tar sin tid.
Så vill ni ta en tur på banan, eller få er profilbild tagen så är det här slurlen dit, Langlears kontor på Outbreakers and Drift Arts racingbana.

Jaha ja, det var lite om det nya. Antar att jag kommer med mera om vårt nya, och vad jag hittar på. Men när och med vad det vet jag inte som vanligt.
Tills dess, sköt om er och var aktsamma.

1 kommentar: