tisdag 5 januari 2010

Måndagsbörsen tema vitt eller japanskt ...

Jaha ja....MB med tema vitt.... eller japanskt! Fint var det som vanligt ... tack Gitt! Jag hittade tidigt mina vinnare ... visst har jag talangen .... hehehe.

Vampi och Sirhc så klart ... vilket fint par de är ... matchar varandra alltid.


Jag hittade en kreation bland mitt invent som jag tyckte fick duga för kvällen ... vitt och japanskt




Så ännu en vinnarbild ... lol... men visst är de fina!!



Och så vår nya trubadur Langlear ... dagen till ära i vitt och horn dansande med Tindra.


Här är det Eddie och Gitt samt Nina.


Apmel och Millimina ... ett mycket fint par tycker jag.


Ja .... jag har väl inte så mycket att tillägga ... bilderna får väl visa hur kul vi har uppe hos Gitt på Måndagsbörsen.
Så ta hand om er så ses vi igen.




1 kommentar:

  1. hihi ja visst e vi fina tillsammans:)men jag trodde du skulle vinna i din fina kimono

    SvaraRadera